Godsavkastning

Du som kund har 365 dagars uttag. Om du avbryter ditt köp bifogas en returetikett och returformulär i din beställning. Det bifogade returformuläret måste fyllas i så att vi kan skicka din returorder snabbare. Har du tappat ditt returschema Det kan skrivas ut här.

Objektet måste returneras i originalförpackning och i samma skick som vid mottagandet. Du som kund är skyldig att själv betala för returtrycket. Paketet är inneslutet med en returetikett som du kan använda. Om du använder detta kommer du att dras av från DKK 39 från det återbetalade beloppet. Beställningen måste lämnas in i antingen en GLS -paketbutik eller Postnord Pakkeshop.

Det är vanligtvis inte möjligt att ändra eller avbryta en beställning när den har placerats.

Du måste betala för att returnera paketet själv, och det är du som är ansvarig om en skada uppstår under returtransport. Du kan inte ångra ditt köp genom att vägra att ta emot föremålet. Om du inte plockar upp ditt paket och det kommer oavgjort tillbaka till oss, kommer DKK 39 att dras av från din beställning.

Pengarna returneras automatiskt på samma betalningskort som användes under köpet. Observera att returprocessen kan ta upp till 14 arbetsdagar.

Pensionsturneringen måste göras till adressen:

Modehopping
Sletten 59a
7500 Holstebro


CVR: 31327369

Returnera inte objektet per. Krav.

Leveranskostnader

Vi har samlat in ett antal olika fraktmetoder så att du kan välja exakt vad som passar dig bäst.

    • GLS / Postnord Package Shop
      Vi levererar gratis i hela Danmark till paketbutik med GLS eller Postnord, när vi köper för minst DKK 250. Köp under DKK 250 kostar DKK 29.

    • GLS / Postnord -verksamhet
      Vi levererar gratis i hela Danmark med GLS eller Postnord Erhverv, när vi köper för minst DKK 250. Köp under DKK 250 kostar DKK 29.

    • GLS / Postnord privat
      Vi levererar gratis i hela Danmark med GLS eller Postnord Private, när vi köper för åtminstone DKK 499. Köp under DKK 499 kostar DKK 49.

    • Hämtning
      Plocka upp ditt paket på Sletten 59A i Holstebro gratis. Pick -up mellan 9:00 och 15:00 varje veckodag.

Leverans utomlands sker vanligtvis med den lokala leverantören. Fraktpriser från DKK 29 och leveransfri leverans från köp av DKK 250 (beroende på leveranslandet). Vi följer det nuvarande landets moms- och tullregler för import.

LEVERANS

netlingeri.se Levererar vanligtvis inom 1-3 arbetsdagar. Bokningar görs för sålda föremål och uppskjuten leveranstid på netlingeri.seS grossister. När man beställer lagerartiklar och varor som anges i 2 veckors leverans, förbehåller sig Netlingeri rätten att lämna in hela beställningen när alla varor finns i lager.

Vi levererar med GLS och Postnord i Danmark och med Postnord/DPP utomlands.

Kontakträtt

Som kund får du annonsera över en produkt som har fel eller defekter. Klagomålet är giltig i 2 år och inkluderar tillverkning och materialfel. Klagomålens rätt gäller inte defekter som inträffade genom felaktig hantering, användning eller tvätt av föremålet. Objektet returneras med fullständig information i paketet för att marknadsföra expeditionen. Bifoga en kopia av faktura/beställningsbekräftelse. Varje tvist mellan Netlingeri och kunden är föremål för dansk lag.

Priser

Alla priser är inkl. 25% moms och på danska kronor, där inget annat nämns. Bokningar görs för att skriva ut fel, skatt och valutaförändringar.

Beställning av beställningen

Det är vanligtvis inte möjligt att avbryta en beställning när den har placerats. Det kan hända att din beställning kommer att avbrytas på grund av utsålda föremål. Om detta händer återbetalas alla belopp automatiskt.

Beställningsändring

Det är vanligtvis inte möjligt att ändra en beställning när den har placerats.

Återvändande föremål med kvantitetsrabatt

Om du har köpt en artikel där en kvantitetsrabatt har utlösts, kommer rabatten att förfallna när du returnerar ett nummer, vilket innebär att rabatten inte skulle ha utlösts i första hand. I ett sådant fall kan du förvänta dig att betala fullt pris för de artiklar du har behållit.

BETALNING

netlingeri.se Får betalning med Dankort, Visa, Visa Electron och MasterCard. Betalning dras endast från ditt konto när objektet skickas. netlingeri.se Kryptera all din kortinformation med det SO -kallade SSL (Secure Socket Layer) -protokollet. Detta innebär att obehöriga personer inte kan läsa ditt kortnummer eller annan information under transaktionen med PBS. Netlingeri förbehåller sig emellertid rätten att överföra köpbeloppet via banköverföring till Vestjyskbank. Beställningen skickas när banköverföringen tas emot. Vi erbjuder också Viabill, som är en avbetalningstjänst.

Utbyta

Om objektet ska bytas mot en annan storlek eller objekt, gör du en ny beställning på webbshopen.

Information om klagomålsalternativ

Vi hoppas att du kommer att ta Netlingeri först och se om vi inte kan hitta en lösning om du har något att klaga på. Ett klagomål om en produkt eller tjänst som köpts hos oss kan lämnas in till konkurrens- och konsumentbyråns centrum för klagomål, Carl Jacobsens VEJ 35, 2500 Valby. Du kan klaga till Center for Complaint Solution via Konsumtion.dk.

Europeiska kommissionens online -klagomålsportal kan också användas vid inlämnande av ett klagomål. Det är särskilt relevant om du är en konsument med bostad i ett annat EU -land. Klagomål lämnas in här. När du skickar ett klagomål måste du ange vår e-postadress Info@netlingeri.se.

Personuppgiftspolicy

När du beställer objekt från Netlingeri registrerar vi ditt namn och adress i vårt system så att vi kan skicka din beställning. När personlig information samlas in från WebShop, ser vi till att det alltid händer med samtycke, så att du alltid informeras om exakt vilken information som samlas in och varför.

Vi lagrar din information tills du ber oss om något annat. Om du inte vill vara kund med oss ​​längre och inte längre vill ta emot nyhetsbrev kan du ge oss ett meddelande via e-post till Info@netlingeri.se Eller ring vår kundtjänst på 41 40 75 00.

Vi avslöjar inte din personliga information till tredje parter, inklusive andra företag. Ledning och kundservice har tillgång till informationen som är registrerad om dig. Vi lagrar inte kundinformation krypterad.

Vi avslöjar bara kundinformation via krypterade anslutningar. Som registrerat hos mode shopping har du alltid rätt att invända mot registreringen. Du har rätt till insikt i vilken information som är registrerad om dig. Du har dessa rättigheter enligt lagen om personuppgifter. Förfrågan i samband med detta är riktat till mode shopping via e-post info@fashionshopping.dk.


Netlingeri huvudkontor

Netlingeri har sedan 2006 sålt underkläder online till kvinnor i alla storlekar. Alla våra medarbetare är experter på underkläder och kan därför alltid besvara dina frågor. Vårt uppdrag är att ge dig möjlighet att handla nya underkläder när du har behov och tid för det. Vi är därför säkra på att du alltid kommer att kunna hitta de underkläder du söker.

Personal

Tanja Moselund

Kundservice
info@netlingeri.se
+45 41 40 75 00

Lone Schubert

Kundservice och lager
info@netlingeri.se
+45 41 40 75 00

Maria Bjerggaard

Teamledare och orderbehandling
mb@fashionshopping.dk
+45 97 41 04 15

Tina Skovmose

Orderbehandling
info@netlingeri.se
+45 97 41 04 15

Emma Holm

Orderbehandling

Monika

Orderbehandling

Henrik Kvist

Partner och Marknadschef
hc@fashionshopping.dk

Mikkel Kirkegaard

E-commerce manager
mki@fashionshopping.dk

Camilla Ravn

E-commerce manager
cr@fashionshopping.dk

Gitte Søe

E-commerce manager
gt@fashionshopping.dk

Heidi Buskbjerg

Finance manager
hj@fashionshopping.dk

Jens Stendys

Senior finance manager

Kim Stendys

Kent Holmgaard

Advisory board
Finance specialist

Thomas Kragelund

Advisory board
Strategi och optimering